Heeeeemma!

2010-07-20 @ 23:05:30
Jag kom hem för några timmar sedan, strax efter sju-tiden typ. När jag kom hem så började jag med att plocka ur väskan och slängde allt i tvätten. xD haha. Sedan in i duschen, skönt att duscha i sin egen dusch med bra tryck på vattnet, haha. Vi var iväg och handlade hem massa, hade ju inget hemma typ. Förbi pappa och Sinikka för att lämna lite grejs och hämta hem musbus som varit dr i två veckor. Vidare upp på stan för lite mat, donken-mat till mig och mamma och pizza till syster. Mums! Sedan slog jag mig ner här och nu har jag gått igenom alla bloggar här, allt jag missat under dessa två veckor, men jag är ikapp nu tror jag. :) Bara en blogg kvar... haha. Sedan ska jag lägga in lite bilder på datorn va.. får se när de kommer ut här.

Skönt att vara hemma i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Mika

VÄLKOMMEN HEM SNYGGING! <3



ses på söndag!

2010-07-21 @ 10:23:00
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback