All day long!

2010-06-30 @ 21:05:47
Idag har jag och syster registrerat min iphone och fixat konto på itunes. Plus att vi båda har uppdaterat till programvara 4, hihi. Det tog sitt lilla tag, men nu är det gjort i alla fall. Najs! Jag har tagit hem lite appar också, men fler ska det bli men vet inte riktigt vilka jag vill ha.. xD HAHA. Jag, syster och mamma har varit iväg till Valbo köpis en stund också, med sikte på linnen för min del. Svart och vitt. Jag kom hem med en vit klänning, naturvit tunika, ett vitt och ett ljusgult linne. Jag är väl nöjd, men pengarna försvinner ju, mindre bra. När vi kom hem så var det typ bara att göra sig klar och ta sig till stadsparken till halv sju. Zumba stod på schemat, träffade Maria och Päivi där. :) Det var mycket skoj att hoppa runt en stund. :D Efter en timme där så var det hem igen och fick lite mat i magen. :) Nyligen har jag kollat på Bones här, ett av mina favoritavsnitt var det idag. :) Men nu ska jag kika igenom lite bloggar och sådant..

Pusshej!


bild tagen härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback