Det känns i kroppen..

2010-06-24 @ 19:20:06
Jag kom för en stund sedan hem från träningen. Det var styrkepass som gällde idag, och vi var bara fem stycken, haha. Men det gick fint.. Fy sjutton vad det var jobbigt, varmt som bara den och jag ökade med vikter på vissa grejer som jag egentligen inte borde ha gjort märkte jag efteråt. Gud så jobbigt och svettigt det blev.. Pratade med Päivi efteråt och vi skulle ses igen på zumban på onsdag, najs! :) Cyklade hemåt och satte mig typ direkt här. Alltså, mina ben skakar nästan när man går i trappen, det är jooobbigt, haha.. Det känns att jag har tränat med andra ord.. xD Nu sitter jag i alla fall här och kollar på... iphone.. Yes, jag ska faktiskt skaffa en, men jag fattar inte så mycket av abonnemangen, HAHA. Jag måste prata lite med Micke va, han kan det där.. (A) hihi. Så imorgon hoppas jag att jag Kanske kan beställa hem en.. hihi.. Nej, nu ska jag ner och ta lite jordgubbar igen. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback