Du får inte..

2010-06-26 @ 22:52:19
Nu börjar denna dagen gå mot sitt slut typ.. Vad har jag mer gjort idag?! Hmm.. Jag var iväg och handlade med mamma och syster på ica maxi och efter det så köpte vi med oss donken-mat hem. Mums! Sedan har jag nog mest suttit här vid datorn och kikat runt. Ätit massa godis och glass, så jag är proppmätt.. Har kollat på två avsnitt av Bones också, eller håller på med det andra än, det laddar segt.. xD Efter det så är det bara ett avsnitt kvar på säsong5.. Så jag tycker att tv3 kan visa de sista avsnitten snart också så den säsongen kan släppas på dvd.. :D Jag vill ju ha liksom! Nu lyssnar jag lite på musik i väntan på att det ska ladda klart, men det tar nog ett tag till, suck! Jag som tänkte lägga mig tidigt idag, för imorgon går bussen mot Stockholm! Över dagen bara, men åh så mysigt det ska bli. :) Jag längtar galet mycket.. Men jag ska la försöka komma i sängs snart i alla fall.

Ska kika runt lite till nu...
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback