Gävle hela dagen..

2010-06-28 @ 17:39:33
Idag blev det verkligen en heldag i Gävle, åkte in strax efter tolv med mor och syster. Raka vägen till Polisen för att hämta våra pass, vi fick dem men det var nå fel i systemet där så vi var tvungen att komma tillbaks för det kunde inte läsa av chipet, eller vad de sa.. xD Sedan till stan där vi kikade runt massa och det shoppades, tyvärr. xD Jag hade som mål att hitta massa sommarlinnen som jag kunde ha med till Mallis.. Jag hittade ett, ett ljusrosa inne på gina tricot. Sedan köpte jag nå badshorts liknande inne på hm, de var blåa med lite mönster på. :D Sedan blev det skor för både mig och syster på scorett, ett par gladiator-sandaler typ med högt skaft. Jättefina! :) Efter det så åkte vi hemåt, äntligen liksom, jag var trött i fötterna och i kroppen. Kom hem vid fem-tiden här och nu sitter jag här och glor. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback