Imorgon är en annan dag!

2010-06-18 @ 00:15:49
Min kväll spenderades här och framför tvn.. Har kollat på Bones, en bit av På smällen och sedan Min bäste väns bröllop. Bra alltihopa. :) Micke ringde en snabbis mitt i allt detta också, trevligt, men vi skulle höras mer imorgon. :) Jag har nu nyligen kollat igenom alla bloggar och facebook en sista gång. Jag ska faktiskt släcka ner här nu för att orka upp imorgon.

Morgondagens planer;
- Skolan, tack och hejdå till lärare.
- Ut och äta lunch med gänget.
- Hem till mormor och fira gammel-mormor som fyller år!
- Prata med Micke.
- Blogga eller nåt. :)

Ja, lite att göra i alla fall. Najs! Nu kallar sängen!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback