Take my hand...

2010-06-14 @ 14:40:24
Här sitter jag som vanligt. Jag, syster och mamma var in till Gävle innan lunch här och fixade pass till vi åker utomlands, våra går nämligen ut i juli/augusti.. Efter det så blev det en vända in på ica maxi och lämnade av syster på körskolan efter det. Och sedan jag kom hem så har jag hunnit kollat på Sanna Nielsens konsert från kungsträdgården i lördags. Åh, vad hon är fantastisk! Nu sitter jag mest här och glor runt, jag ska försöka blogga om helgerna som varit också. :)

Veckans planer..
Idag: nada..
Tisdag: nada..
Onsdag: Zumba fitness 18.30.
Torsdag: nada..
Fredag: nada..
Lördag: Ockelbo troligtvis!
Söndag: nada..

Väääldigt tråkig vecka framför mig. Det finns ingenting att göra. Jag vill mer än gärna åka till Stockholm ju, åh! Alcazar uppträder ikväll och Charlotte&Magnus på onsdag, och dessutom vill alla att jag kommer och ser dem! Vad gör jag då hemma.. Hm, men det blev så, jag kände mig väl inte så välkommen dit heller, så hemma blir jag hela veckan. Troligtvis Ockelbo på lördag då! Annars är det väldigt tomt under veckan.. Träning om det är bra väder, annars icke. Lär förbi skolan och hämta betygen, om det går, plus min spanskabok. Sedan kan man ju i alla fall hoppas på bra väder, håller tummarna för det!

Nu ska jag göra nåt...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback