Måndag.

2010-06-07 @ 11:28:43
Jag är vaken här och har varit det ett tag också. Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu, men en sak är säker, jag ska inte sitta här vid datorn. Här är det väldigt tråkigt! Men det finns inget annat att göra heller.. Tråkigt liv alltså. Helgen var ju fullpackad med grejer, och när man kommer hem så blir det helt TOMT! Jobbigt. Bläää, ge mig förslag på nåt att göra... Mulet ute också, så kan inte gå ut och sola heller. Suck! Får se vad som händer helt enkelt!

Oj, glömde helt bort min veckoplanering igår.. so here we go!
Idag: Inget planerat!
Tisdag: Inget planerat!
Onsdag: Skolan(?) Zumba fitness 18.30.
Torsdag: Skolan - hämta betygen! Avslutningsfest med SvC-gänget på kvällen!
Fredag: Åker till Stockholm. LoveSTHLM 2010!
Lördag: Stockholm. LoveSTHLM 2010!
Söndag: Åker hem från Stockholm.

Ja, det händer inte så mycket i början på veckan. Tråkigt! Men från torsdagkväll så är det verkligen fullt upp. Det blir galet roligt! Träffa massa fina vänner igen, åh! :) Hänger med Micke såklart, vi ska ha det superskoj! Men först ska jag ha de tre första sega dagarna i veckan, suck!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Roligt att du kör med en veckoplanering:) Det är väldigt smart o göra så:D

2010-06-07 @ 21:35:38
URL: http://briellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback