School all day!

2010-06-17 @ 18:29:20

Yes, jag har spenderat min dag på skolan, fast jag redan slutat. Men jag har hämtat mina betyg som tog lite längre tid att få än väntat.. Kom till skolan vid halv tolv ungefär och sedan har jag suttit nere i matsalen med Junia hela dagen. Pratat lite med Annette också, trevligt! Strax efter fyra-tiden kunde jag få mina betyg, för rektorn var tvungen att skriva under och han kom strax därefter.. Så när jag fick mina betyg så tog vi oss hemåt, kom väl hem för lite mer än en timme sedan typ.. Om jag är nöjd med betygen, nja, men det ska jag väl vara. Jag har bara mig själv att skylla för att de inte är som jag vill att de ska vara. Men det är i alla fall min sämsta termin hittills om man ser på betygen.. Aja, nu har jag dem i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback