Skön dag..

2010-06-02 @ 20:29:27
Det känns bra att det är första gången idag som jag slog på datorn, härligt! Fast jag har ju haft lite koll på facebook i mobilen, men jag har inte suttit nåt vid datorn! Jag vaknade väl någorlunda tidigt, det var varmt i rummet, usch. Strax innan tolv så tog jag mig ut på altan och solade, gud vad hett det var och helt vindstilla också. Puh! Jag blev kvar därute i tre timmar ungefär, innan jag bestämde mig för att vara lite rädd om kroppen, den kanske skulle bli röd och det blev den lite bak på benen.. xD haha. Mormor kom hit på fika strax innan fyra, så vi satt ute på altan i värmen.. Vid halv sju så åkte jag och mamma till stadsparken, bakom badet, för att testa på Zumba.. Det ska köras varje onsdag under juni och juli nu, kostar dock 50 spänn per gång.. Och det var ganska mycket folk där nu ikväll.. Gud så roligt det var.. :D Fast det var svårt att se ledaren ibland men det var bara att skutta på. Jag ska nog dit på onsdag igen, beror dock på vädret också. :) Kom hem strax innan åtta här och nu sitter jag här.. Jag ska ta och kolla på Bones, det går på kanal8 nu..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback