Stockholm i mitt hjärta!

2010-06-28 @ 00:07:13
Jag är hemma från den älskade huvudstaden i alla fall, sen nån timme tillbaka.. Jag har haft en helt underbar dag, det har varit varmt och msyigt! Sonja var lika underbar och fantastisk som alltid, och det var så mysigt att träffa henne igen. Fina människa! ♥ Jag ska blogga om det sen... Men tillbaks till Stockholm, fy sjutton vad den staden är fin alltså! Åh, att bara gå runt där är ju så otroligt mysigt! Allt är så fiint, det är galet! Jag älskar staden verkligen! Stockholm i mitt ♥!

Nu ikväll här så har jag ätit lite och sedan suttit här, som jag gör än.. Pratar med vänner på msn, så mysigt! Nu blinkar det här så ska kolla här.. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback