Träning! <3

2010-06-22 @ 19:53:50
Drog iväg till badet strax innan fem-tiden. Step/styrka stod på schemat, ÅH LYCKA! Det var hela tre veckor sedan jag tränade nu, herregud! Och vi var några stycken där som ville träna också, trots att det var fint väder ute. Åtta stycken tror jag vi var. :) Och Päivi var på G i alla fall, hääärligt! Vi körde på för fullt, svetten lackade.. Så galet roligt alltså. Körde samma program som vi höll på med tidigare, men med en liten ändring i slutet. Sedan styrkan, åh herregud! Jag blev helt slut i kroppen, det känns att jag inte tränat på dessa tre veckor. Puh! Men det gick bra ändå, KUUUUL! Stannade kvar efteråt och pratade med Päivi också, mycket trevligt! :) Sedan cyklade jag hemåt, mat direkt typ och nu sitter jag här...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback