Tomorrow...

2010-06-18 @ 22:43:15
Blåsningen kikade jag såklart på, jag skrattade lite mycket nu åt Shirley&Niclas och Nina Söderquist. Härligt! Mat och 2½ män efter där... Sedan zappade jag runt på tvn och hamnade på SVT1...

Jag har nu kollat på Bröllopsfesten från konserthuset som sändes på SVT. Åh, herregud! Vad fina Victoria och Daniel är tillsammans!! Malena är ashärlig som bara hon kan vara. Sarah är så sjukt grym, vilken röst! Kärleksvisan! ♥ Jöback är bra, verkligen bra! Och det blev lite dans ur Svansjön, och Victorias miner var roliga. Men åh, jag vill se Svansjön!!! Och jag vill också kunna, shit! Roxette körde "The look", stående ovationer, HÄFTIGT! Sedan kom alla artister under kvällen upp på scenen och framförde "Can´t help falling in love". En stor barnkör kom in i slutet, ÅH JAG BÖRJADE GRÅTA! Fy vad fiint! Åh, herregud! Och såklart avslutades det med nationalsången! Jag längtar faktiskt nu till att se bröllopet imorgon och hoppas kunna göra det också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback