Det är inte lätt när det är svårt!

2010-03-18 @ 23:32:38
Och inte har jag kommit igång med plugget än heller. Åh, det går inte bra nu alltså. Jag har nämligen prov imorgonbitti ju, hur nu det ska gå till.. Men jag tänkte att jag får väl ta natten till att plugga här nu. Hmm.. Jag kollar iallafall på FAME här just nu, i love it! Den gör mig glad, det behövs! Efter den, eller under den, så ska jag försöka plugga lite grann.. Jag måste få in nåt i huvudet, jag ska ha omprov på cirkulationsorganen i medicinsk grundkurs. Inte kul alls. Jag får inte in sjukdomarna i huvudet, hur svårt kan det va?! Jaja, får se om hela natten blir plugg eller om jag får nån timmes sömn, men risken är ju då att jag inte kommer upp i tid. Men nej, nu säger vi godnatt här. Imorgon väntar prov, lektion, lunch ute med gänget, tandläkarn och sedan hem och plugga. Hörs då!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback