Finns det någon där som vet.

2010-03-21 @ 00:38:55
Jag har inte gjort så särskilt mycket idag sedan senaste inlägget. Kollat på Let´s Dance-reprisen, pluggat och gjort klart två uppgifter och sedan sovit några timmar. Mycket skönt!

Nu ikväll här så var jag, syster och John över till våran kusin här på gatan för att dricka lite och umgås. Efter en stund dä så åkte vi upp på stan till vår andra kusin för hon skulle ha inflyttningsfest. :) Vi var några stycken och sedan på slutet rasade det in några fler. Blev kvar där en stund men sedan tröttnade jag. Mamma kom och hämtade mig vid halv tolv ungefär och jag gjorde mig nattiklar och nu sitter jag här. Pratar lite med Emelie plus att jag ska försöka plugga lite. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback