I´m home!

2010-03-10 @ 21:43:01
Rullade in i Stockholm vid fem-tiden, Micke mötte upp mig. :D Så kul att ses igen ju! Fixade SL-kort till mig och sedan tog vi oss hem till han direkt. M drog iväg på sånglektion en stund också, men nu sitter vi båda här med varsin dator och lyssnar/tittar på Jessica!

Hur veckan ser ut;
Imorgon; Anländer A-K, Sara och Bonnie. Stan, shopping och signeringar.
Fredag; Anländer Mika, Annika och Jennie. Stan och signeringar. Gänget samlat, tacokväll!
Lördag; Signeringar. MAT! Final i Globen med gänget! Häng utanför efterfesten!
Söndag; Signeringar. Folk åker hem.
Måndag; Folk åker hem. Stan. Golden Hits med Emma och A-K.
Tisdag; Jag åker hem...

Mycket skoj framför oss.. :D Och visst ska vi hinna med några galenskaper också! Lita på det! Jag kommer blogga och hålla er uppdaterade under veckan, såklart! :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter som du/ni kommer få hur bra dagar som helst!:D Ska bli kul och läsa om det ifall du kommer blogga om de dagarna:) Kram

2010-03-11 @ 20:59:17
URL: http://sannashirleysonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback