I want your love!

2010-03-02 @ 22:05:06

Dagen har rusat förbi och här sitter jag och lyssnar på Gagas Bad romance!

Dagen i korthet;
- Frissan, och jag kom därifrån med en frisyr. Håret är vid axlarna nu, hihi. Kort för att vara jag, och det blev tillochmed lite kortare än vad det var tänkt från början. Men jag är SUPERNÖJD! Love it!
- Träning, step/styrka och styrka. Helt galet jobbigt men så otroligt roligt! Finns inget bättre, jag älskar att träna!

Morgondagens planer; bråka med håret på morgon, tandkirurgin i gävle, skolan och träffa vännerna + plugga lite, dansa på kvällen. Så ser min dag ut, tror jag iallafall. Också blir det säkert lite plugg innan dansen och efteråt. Najs!

Nu ska jag försöka hitta nå roligt att göra!
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback