Lyckat, lyckat, lyckat!

2010-03-20 @ 11:05:20

Jag mötte upp Linnéa vid bussen 20.50, vi åkte därefter till resecentrum där vi gick mot stan och mötte upp Therese. Vidare hem till Cilla, där även Anna, Erik och Jenny var. :D Andreas kom även senare! Där blev det massa prat, lite vin, snacks, spelade spel och pratade massa mer. Otroligt trevligt hade vi! :) Det blev sent in på småtimmarna.. Vi var några som drog vidare till ett annat ställe strax efter halv fyra.. Massa mer prat och skoj! Och det blev otroligt sent/tidigt här.. Jag, L, J och A trallade iväg till ica Maxi till åtta-tiden. Köpte glass och satt utanför en stund och sedan trallade vi tillbaks typ, sa hejdå till J och A medan jag och L gick vidare hemåt. :) Raka vägen hem till L på frukost, klockan var ju faktiskt bara halv tio ju.. Efter det så trallade jag hemåt, hemma vid halv elva typ och nu nyligen har jag duschat.


En helt fantastiskt trevlig kväll/natt/morgon, kommer ju aldrig glömma detta!
UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback