Pluggigt värre!

2010-03-31 @ 17:15:33
Nu har Mars-månad nått sitt slut också. Och jag lade ju upp en lista på plugg som jag skulle göra denna månad, jag gjorde nästan allt i alla fall. Den kommer här igen...

  • Tyska - prov2, 9/3.
  • Sv C - papret, göra klart så fort som möjligt.
  • Sv C - fixa ihop argumentation-redovisningen, samma som ovan.
  • Ma E - prov "komplexa tal", göra helst denna månad!
  • Med. grund - Omprov "cirkulationsorganen", 19/3.
  • Nk B - laborationsrapport, 24/3.
  • Psykologi A - uppgift "inlärning och minnet", 26/3.
  • Nk B - prov "celler, hjärta, blog och lungor", 30/3.
  • Franska, prov2, göra helst denna månad!
  •  

    Som ni ser så finns det två saker kvar men de flyttar jag vidare till April-månad. Som vi går in i imorgon... Och jag tänker lägga ut en lista igen, men denna är ju hemsk i jämförelse med mars-månads... Hm, hur tusan ska jag hinna med allt?!

  • Sv C - argumenterande text, 22/4.
  • Sv C - papret, göra klart så fort som möjligt.
  • Ma E - prov "derivator och integraler", göra helst denna månad.
  • Ma E - prov "komplexa tal", göra helst denna månad!
  • Med. grund - prov "mikrobiologi och hygien", 14/4.
  • Nk B - prov "matspjälkning, skelett m.m", 27/4.
  • Nk B - hälsoprojektet.
  • Nk B - prov "genetik", 27/4.
  • Nk B - uppgift "genteknik".
  • Psykologi A - uppgift "inlärning och minnet". (komplettering!)
  • Psykologi A - uppgift "min inlärningsstil".
  • Psykologi A - uppgift "behovstrappan".

  • HJÄLP!
    säger jag bara... Men det ska nog gå, bara jag vill liksom!!!
    Plugga på, plugga på, plugga på . . .


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback