Ska jag ägna mig en stund.

2010-03-05 @ 17:06:13
Jag kom iväg till skolan idag, mamma skjutsade mig. :) Vid lunch var det ju fikatajm och alla ramlade in.. Det var jag, Junia, Linnéa, Marie, Pekka, Sofi, Bertil och Rauno. Vi hade otroligt roligt där under lunchen. Vi diskuterade lite kring om vi skulle hitta på nåt utanför skolan, det fanns lite olika förslag, så får se om nåt blir av. :) Det hade ju varit kul! Alla drog iväg på lektioner vid ett typ, jag och J blev kvar.. Men vid halv fyra typ så började vi ta oss hemåt..

Jag har inte gjort nåt alls sedan jag kom hem, bara tråkat runt här. Det finns inget att göra heller.. Och det är långt kvar till Let´s Dance börjar också, hm.. Ska kika runt lite mer här nu. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback