Innan jag släcker lampan.

2010-03-17 @ 00:12:36
Eh, jag som tänkte göra tidig kväller idag... föremot att jag bara sov fyra timmar inatt. Hm, det gick ju inte så bra! Jag är jäkligt trött men det är ju så sjukt tråkigt att sova ju.. Men jag ska nog ta och släcka ner här, jag ska ju till skolan imorgon och börjar redan vid åtta-tiden. Heja! Det ska bli så kul att träffa alla igen! :D hihi.

Resterande veckan:
Imorgon: Skolan hela dagen. Plugga! Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Skolan hela dagen. Plugga! Maria Wern - Främmande fågel (repris) på tv!
Fredag: Skolan på förmiddagen. Medicinsk grundkurs-prov! Lunch ute med gänget(?). Tandläkarn 14.00. Plugga! Let´s Dance på tv!
Lördag: Plugga! Körslaget på tv!
Söndag: Plugga! Blåsningen på tv!

Och nu är Melodifestivalen över också. Känns lite konstigt, men ändå väldigt skönt. Nu slipper man tänka och fokusera på det. Tillbaka till plugget liksom, och hoppas att det ska gå bra nu! Men, jag saknar faktiskt gänget redan. Vi har haft underbara dagar tillsammans, som jag ska blogga om så småningom.. Jag älskar er!


Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback