Äntligen helg!

2010-03-19 @ 17:23:48
Stressade imorse och mamma fick skjutsa mig till skolan. Började med prov i medicinsk grundkurs vid nio-tiden, samma prov som förra gången. Efter en halvtimme ungefär så var jag klar, jag svarade på allt så det känns bra. :) Väntade in Magdalena och sedan trallade vi över till komvux, slog oss ner i matsalen med folket där. Vid elva så drog vi på naturkunskap, det var lite segt men.. Strax efter tolv så drog vi och resten av vårat gäng ut och åt.. :D Det slutade med en lunch på Klaras, myyysigt! Vi var hela 12 stycken, underbart! Massa prat, god mat och bara mysigt häng! Tack allihopa, ni är bäst!

Mamma hämtade mig där och vi + syster åkte in till tandläkarn i Gävle. Vid två hade jag tid och syster vid halv tre. xD haha. Jag bytte bågar och tog röntgenbilder, najs. Vi var klara vid tre-tiden och åkte hemåt, stannade till på donken och köpte hem lite mat. Strips och mcflurry, mums! Sedan hamnade jag här, och här händer det inte så mycket. Vet inte riktigt vad jag ska göra ju, hm..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback