Ska jag ligga här en stund.

2010-03-25 @ 22:40:35
Sedan sist så har det inte hänt så mycket. Pratade med Micke tidigare, han kommer hit imorgon ju! :D Naaajs! Jag har kollat på Maria Wern - Främmande fågel. Det är ju så sjuktbra ju! Jag har även fått betyget på min argumentation som jag gjorde idag, jag fick VG! :D Det är galet, jag som tyckte det gick så dåligt, men inte då. Jag är väldigt nöjd! Och jag har såklart ätit lite nybakta bullar också, det är ju så gott! Pluggat lite franska också, najs. Jag hoppas verkligen det blir samma prov som jag hade i tisdags. (A) haha! Får se imorgon hur det går, men jag hoppas det går bra. Imorgon är det ju också fika med gänget, mysigt! :) Nu ska jag kika runt lite på datorn, plugga lite och skriva ner lite grejs! Sedan sova...

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback