På ett liv där allt kan vända.

2010-03-03 @ 22:44:29
Uppe och skuttade tidigt idag, redan vid sju ringde klockan. Duschade, fixade mig och packade skolväskan. Mamma och jag åkte iväg vid kvart i nio typ, in till tandkirurgin i Gävle. Tid vid halv tio, och där gick det fort, typ 5-10 minuter. xD haha. Efter det så var det raka vägen till skolan.. :D Det kryllade av folk i matsalen, det var intro idag för nya folk.. Jag fick iallafall ett varmt välkomnande av mina kära vänner. :D iihi, ni är för underbara! Junia, Linnéa, Magdalena och Anki, hihi. Saknade dock Marie, men hon hann åka innan jag kom! :/. Men tack ni alla för era fina ord om mitt hår. ♥ Det blev inte så mycket gjort där under dagen, jag och Junia satt mest och pratade. :) Efter tre så tröttnade vi och trallade hemåt.. Här hemma väntade mormor för att se min frissa. ;D Efter det lite snabb fika för mig, bytte om och sedan fick jag skjuts till badet. Vid 17.10 var det dags för dans med Sanela, det var roligt. Höll på typ 60-70 minuter! Och efter det så skulle Päivi köra step/styrka med personalen på badet, vid 18.30, så vi frågade om jag fick stanna och det fick jag! :D Så det blev ungefär 60 minuter till träning.. Gud så jobbigt det var men så otroligt roligt! Svettigt och härligt! Pratade med Sanela och Päivi efteråt. :) Och sedan sprang jag och bytte om och tog sedan sällis med S hem till henne. Och sedan trallade jag hemåt, hemma strax efter åtta, då blev det mat. Och vid nio så kollade jag på Andra Avenyn, som äntligen har börjat igen. :D Efter det så har det inte hänt så mycket här alls, jag glor mest bara runt här, på ingenting. xD

Nu ska jag kolla igenom allt det vanliga här och sedan kanske plugga lite!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback