Jag vill om du vågar.

2010-03-07 @ 01:02:59
Jag gör inte alls mycket här, lyssnar på lite mellolåtar för en gångs skull! Direkt efter mellon så blev det mat här iallafall, mamma och syster var till Malaysia och köpte mat, det blev ris och friterad kyckling. Gott! Sedan dess har jag mest suttit här och kollat runt massa...

Morgondagens planer;
- Plugga tyska.
- Fixa och måla naglarna.
- Packa lite smått.
- Se reprisen av Melodifestivalen.

Detta borde jag ju kunna lyckas med. Det är ju inte så himla mycket, det känns skönt! Jag ska faktiskt plugga lite tyska nu också, sedan ska jag faktiskt släcka ner här och sova, tror jag. Jag säger godnatt iallafall..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback