Det var på tiden...

2010-05-27 @ 22:26:55
Ingen blogg har det blivit idag heller, men det finns typ inget att säga. Jag har haft en otroligt lång och tråkig dag, det har inte hänt någonting. Jag hade så tråkigt så jag var iväg och dansade lite afro på badet bara för att göra något.. Det var kul! :D Träffade trevligt folk! Sedan har jag kollat massa på Bones idag också, åh! Plus att jag har småkollat lite på ESC nu ikväll här, det håller på fortfarande men vet inte om jag ska se klart. Jag såg Annas framträdande, och gud vad hon är grym! Helt fantastiskt ju! Och älskade Jess! ♥ Det var grymt och det lär ju ta dem till final, det vet vi om ett tag.. Men nu ska jag typ stänga ner här i alla fall.. :) Muntlig redovisning i skolan imorgon, min absolut sista uppgift.. Får se när jag kommer hem imorgon, vi hörs då i alla fall. :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback