Din klocka tickar...

2010-05-22 @ 19:59:25
Det har inte hänt så mycket sedan sist. Jag har suttit här och kikat runt. Inte kollat nåt på redovisningen heller, men det känns inte som att jag kan fylla på nåt där, bara fixa i vilken ordning det ska sägas och hur det ska sägas. Det fixar vi imorgon! Sv-uppgiften är inskickad i alla fall! :) Jag cyklade iväg med syster till ica också, eller hon skulle möta upp en kompis men jag for in på ica och handlade lite.. Filmer och godis, najs! Sedan hemåt och ungefär nyligen här så har jag ätit kvällsmat, pommes och kycklingfilé, mums! Nu sitter jag bara och glor runt här, vet inte riktigt vad jag ska göra.. Klockan nio är det i alla fall Sömnlös i Seattle på tv, den ska jag se! :) Kanske Sommarkrysset eller Blåsningen nu, eller inget, min tv är så dryg att se på. Hmm..

Pusshej!


mitt köp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback