Från en dag till en annan.

2010-05-06 @ 16:23:15
Jag vaknade i lagom tid, uppe och studsade. Duschade, åt lunch och fixade mig. Strax efter halv ett så kom Marie och hämtade mig, tack! :) Mot skolan för en väldigt kort svenska-lektion. Två stycken som höll tal, så efter en kvart var vi klara typ. Jag fick tillbaks mitt paper, jag fick MVG! Och sedan bestämde vi datum för avslutningsfest med gänget, åh så kul det ska bli! :D Sedan ner i matsalen med gänget.. Satt där och pratade massa, tillslut så blev det bara jag och Anna kvar. Lite mer snack och sedan ringde jag mamma, hon kom och hämtade mig.

Nu sitter jag mest här och slappar, vet inte riktigt vad jag ska göra. Men jag ska väl ta något att äta snart i alla fall. Om två timmar ungefär så ska jag iväg på Afropowerdance, det ska bli skoj! Hörs mera efter det..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback