Fredag igen...

2010-05-21 @ 16:55:42

Vaknade i lagom tid idag, och jag var trött som bara den, men kom upp efter en stund. Fixade mig och sedan cyklade jag iväg till skolan och var nog där kring halv tio ungefär. Ner i matsalen och hängde där.. Johanna, naturkunskapsläraren, kom förbi och jag har ju mitt hälsoprojekt kvar ännu. Och jag ska göra det nästa vecka på onsdag, suck! Vid elva så var det dags för franskan, lite prat med Yann först och shit vad svårt det är.. ah! Och provet efter det, herregud. Det var inte heller lätt, jag kände mig inte så påläst menmen.. Klar vid halv ett och ner till gänget i matsalen, pratade med Yann lite snabbt och strax efter ett var jag uppe och gjorde hörförståelsen på provet, herregud. Inte lätt, men det får gå som det går.. Ner i matsalen igen och pratade med folk. :) Strax innan tre så lämnade jag skolan, cyklade hem i lite smådugg regn..

Åt direkt när jag kom hem och sedan satte jag mig här. Kikat igenom bloggar, fb och bdb.. Vad ska man nu göra då?! Åh, vad jag har tråkigt alltså. Och utanför regnar det, vart tog sommaren vägen?! Gah, vad ska man hitta på ikväll då?! Plugga, hm, kanske.. Har ju bara en uppgift kvar nu sedan är jag klar! Får se om jag gör något på den, annars blir jag väl här hela kvällen, suck!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback