Helgen är slut...

2010-05-02 @ 21:54:10
Jag har bara kikat massa på tv sedan sist. Bones, bland annat. Så braa! Annars har det inte varit något skoj på tv.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag sitter mest här och glor och lyssnar på musik. Söndag idag också, vilket betyder att det är ny vecka imorgon.. Najs! Inte så mycket att göra, vilket känns skönt.. :)

Kommande veckan...
Måndag: Plugga!
Tisdag: Plugga! Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Skolan på eftermiddagen. Plugga! Gympa 17.10. Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Skolan på eftermiddagen. Plugga!
Fredag: Skolan hela dagen. Hälsoprojekt-redovisning!
Lördag: Träningskonvent i Uppsala med brudarna.
Söndag: Plugga! Bones på tv!

Nu ska jag kila ner och hämta lite mer glass och sätta i en film eller något. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback