Klockan tickar iväg!

2010-05-07 @ 23:05:04
Min kväll har bestått av mycket tv. Lite tyska-plugg. Ett mail som gjorde att min motivation föll pladask. Pratat med vänner på msn. Och nyligen packat min väska för imorgon. En väldigt slapp kväll...

Imorgon är det dags att dra iväg till Uppsala träningskonvent med brudarna; Päivi, Sanela och Maria. Det ska bli otroligt roligt! Lite gympa, step up, dansaerobics och afrodance. Det blir nog najs! Men vi ska samlas klockan åtta imorgon, ÅTTA! Gah, det börjar vid halv tio i Uppsala... Slutar vid fem-tiden och är väl hemma nån timme efter där.. Så vi hörs mera då, för nu ska jag släcka ner här. :)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Junia

Jag hoppas att din dag verkligen blev bra! Mer energi får man om man unnar sig något roligt! Du är duktig! Glöm inte det!

2010-05-08 @ 12:27:33
URL: http://befriad.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback