Lördag!

2010-05-22 @ 14:43:52
Halva dagen har gått men det känns mer än så typ. Jag kom upp kring halv nio-tiden idag, tidigt för att vara lördag ju. Duschade, åt frukost och fixade mig. Det var klarblå himmel ute också, åh, och solen sken så fint! Så tidigt liksom.. Strax efter tio så cyklade jag iväg till badet, vid halv elva var det dags för step.. :D Åh, så kul det var! Körde ett helt annat pass idag och det var jätteroligt! Svettigt värre blev det. :) Efteråt så pratade jag med P som vanligt, trevligt! Cyklade hemåt och tog mig ut en stund på altan i solskenet, så sjukt varmt! Och jag har börjat flagna också, pga att jag brände mig så rejält i måndags. xD haha. Jobbigt! Så det blev bara en timme i solen sedan in i duschen.. Och nu sitter jag faktiskt här och glor, det händer inte så mycket! Men ska ta och skicka i sv-uppgiften och kika lite på texten till nk-redovisningen.. :) Sedan får vi se vad som händer...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback