Onsdag!

2010-05-12 @ 20:08:55
Mamma skjutsade mig till skolan. Träffade Magda där, och strax efter ett så var det dags för HLR-utbildning. Vi gick igenom massa olika övningar och sådant. Slutade strax innan fyra och vi fick ett Första hjälpen-certifikat med oss, najs! Fick skjuts av Magda hem, tack! Då åt jag lite mackor, för jag var hungrig. Strax innan fem så fick mamma skjutsa mig till badet. Träffade Sanela innan träningen.. Vid tio över fem så var det dags för gympa, det var inte så många där idag.. Men vi körde på som vanligt. Roligt men jobbigt! ;D Träffade Sanela efteråt också, även Maria, så pratade lite där.. Trallade hemåt efter det och åt direkt typ... :)

Jag sitter här och kollar lite på tv nu. :) Anna Anka söker assistent, haha, det är bara konstigt det programmet ju.. Men jag måste se det ändå, haha!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback