Så en dag så finns där inget kvar.

2010-05-26 @ 15:22:53
Cyklade iväg till skolan imorse, men ingen redovisning av hälsoprojektet.. Tydligen skulle det vara på fredag vid halv tio, hmm, läraren måste ha virrat till det rejält. Mailade mig om onsdagen men när det egentligen skulle vara fredag, suck, så lär tillbaks då. Pratade lite med Junia, Pekka och Bertil i matsalen en stund. Strax efter tio-tiden så hämtade mamma mig och vi åkte in till Gävle, dags för tandläkarn. Bytte båge uppe och allt såg fint ut, tog ungefär 45 minuter. Sedan hemåt igen och mamma släppte av mig på skolan, ner till matsalen igen. Pratade lite med J, P, B, Marie och Hannah. Trevligt! :) När klockan blev ett så cyklade jag och H hemåt, vi hade liksom inget att göra. Sedan jag kom hem så har jag ätit lite glass och kollat på två avsnitt av Bones, iih.. Det tog precis slut här, och nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Inget plugg. Ingen träning. Tråkigt livet blev då, haha.. Ska försöka hitta på nåt att göra..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback