Slut på dagen!

2010-05-13 @ 23:12:56
Dagen är äntligen förbi, den har gått lite segt tycker jag.. Jag har bara varit hemma också. Inge bra väder alls för promenad heller, spöregnat typ, nästan hela tiden. Segt värre.. Jag orkar inte berätta om min dag utan gör en lista på vad jag har fått gjort idag..

- Rensat och städat mitt rum.
- Pluggat franska.
- Packat inför helgen.
- Pratat med Micke x2.
- Fixat lite låtar och lagt över på mobilen.
- Och.. kollat på tv!

Lite fick jag gjort i alla fall. Jag är nöjd! Nu händer det inte mycket alls här, jag lyssnar på lite musik som vanligt. Men jag ska strax lägga mig, ska kika igenom allt på datorn först. :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emeliie

hej vackra!

jag saknar dig ♥

2010-05-13 @ 23:34:54
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback