Sommarvärme, åh!

2010-05-17 @ 19:53:34
Minns inte riktigt när jag vaknade idag, men nån gång i alla fall. Duschade och åt frukost.. Strax efter tolv så tog jag mig ut på altanen för att sola lite.. :D Det var ju för sjutton sol och klarblå himmel.. Nyklippt gräs och fågelkvitter.. Det är sommar nu! Ca 25 grader i skuggan, undra vad det kan ha varit i solen då. Stekhett var det i alla fall, plus att det var vindstilla.. Fick sällskap av mamma en stund också. Annars låg jag där och lyssnade på lite musik, åt lite glass och bara stekte.. Ungefär fyra timmar senare så tröttnade jag, eller det började bränna. Och helt rätt, jag har bränt mig rejält på hela framsidan, suck! Nån timme senare så tog jag mig ut på en promenad. Trallade upp på stan, in på ica för en glass, mums. Sedan hemåt igen och nu sitter jag här. Musikar och kikar runt lite bara. :)


 



Det har varit en najs dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback