Söndag!

2010-05-23 @ 21:05:45
Det har inte hänt så mycket under dagen. Jag har kollat på några avsnitt av Bones, najs. Och jag har även fått ut inlägget om förra lördagen. Också har jag nyligen sett på Bones igen, men denna gång gick det på tvn. :) Det är så bra! Just nu kollar jag på filmen på 3an, A cinderella story.. :)

Ny vecka på språng...
Måndag: Plugga!
Tisdag: Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Skolan på förmiddagen. Nk-redovisning! Tandläkarn 10.45.
Torsdag: Inget planerat!
Fredag: Inget planerat!
Lördag: Modevisning på stan(?).
Söndag: Inget planerat! Bones på tv!

Väldigt slapp vecka faktiskt. Lite plugg bara, gör min sista uppgift/redovisning på onsdag. Sedan är jag klar med allt, klar med CVL, buhu.. :') Väldigt tråkigt faktiskt! Lite träning också, mitt träningskort tar slut på tisdag.. Dubbeltråkigt.. :( Mitt liv försvinner ju.. xD haha. Sedan kanske det blir modevisning på lördag under Sandvikendagarna, men har inte hört något mer från Sanela så vi får väl se hur det blir.. :) Sen händer inget, så himla slappt. Nästan lite tråkig vecka, hmm. Kanske hittar på nåt skoj, det visar sig. :)

Nu ska jag se på filmen, men först hämta lite glass nere. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback