Söndagsblogg!

2010-05-30 @ 18:50:26
Idag är det mors dag också. Mamma fick en chokladask av mig och syster tidigare. :) Jag har varit hos mormor med mamma idag, hela eftermiddagen typ, har fikat och pratat lite.. Kom hem bara för en stund sedan. Då kollade jag klart på Bones-avsnitten på säsong3. Najs! Nu sitter jag mest här och kollar runt.. Imorgon är det ny vecka igen, och det blir mindre och mindre göra i veckorna nu, hmm..

Kommande veckan...
Måndag: Klippning 10.
Tisdag: Skolan på förmiddagen. Step up 17. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Zumba fitness 18.30.
Torsdag: Uppsala kanske...
Fredag: Inget planerat.
Lördag: Stockholm!
Söndag: Stockholm!

Inte så mycket att göra men ändå mycket. Klippning imorgon och jag vet inte riktigt än hur jag vill, haha. Skolan en snabbis på tisdag för att lyssna på Junias redovisning. Massa träning, vilket jag älskar, tråkigt att jag lär betala bara. Också avslutas veckan i Stockholm, åh! Det ska bli kul, det är verkligen nåt jag längtar till just nu.. :)

Nu ska jag kika runt här igen och sedan får vi se vad som händer..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback