Söndagsblogg!

2010-05-16 @ 22:40:07
Nu är jag hemma från Stockholm. Kom hem strax efter halv åtta här.. Jag har haft det underbart i Sthlm med fina vänner och roliga äventyr.. Jag ska blogga om allt så fort jag får lite tid och orkar göra det. :) Sedan jag kom hem så har jag bara hunnit ätit lite och kollat på Bones. OMG!!! Åh, detta avsnitt var fint, åh :') Nu kollar jag på filmen på 3an, A perfect man, den är bra! Och imorgon börjar det en ny vecka också...

Måndag: Lämna in argumenterande text!
Tisdag: Step up 17.00. Styrkepass 18.35.
Onsdag: Studieresa till Uppsala, hela dagen!
Torsdag: Afropowerdance 18.15.
Fredag: Sara i Så ska det låta!
Lördag: Step up 10.30. Åker till Stockholm. Sommarkrysset!
Söndag: Childhood-dagen! Åker hem igen.

Lite fläng fram och tillbaks även denna vecka. Studieresan ser jag verkligen framemot, fy sjutton vad det ska bli kul! :D Umgås med vännerna och bara vara, åh! Typ det sista jag gör på CVL.. Stockholm till helgen också, som det ser ut nu, jag ska kolla över min ekonomi lite till det.. Det försvinner enormt mycket pengar när man är i Stockholm, tyvärr. Det blir även mycket träning i veckan, vilket jag älskar! P kör step på lördag också, vilket jag inte kan missa, det blir lövely! Och lite plugg blir det också, sista veckan på CVL nu, jag vill inte ju.. En skrivuppgift i svenskan ska in, ett franska-prov ska göras plus muntligt där och sedan en muntlig grej i naturkunskapen(?). Hmm.. Det hinns nog med också! :) Det blir nog en bra vecka, hoppas jag!

Nu ska jag se slutet på filmen här, hörs mera imorgon! :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Leeniz

Så du kommer till Childhood-dagen. Kul! :D

2010-05-19 @ 23:08:38
URL: http://thelifeofleeniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback