Stockholm, here I come!

2010-05-14 @ 13:29:18
Nu strax drar jag till Stockholm över helgen. Träffar massa vänner och bara lever livet för några dagar. Underbart! Jag har dock ingen dator med mig, men det känns som att det finns inte tid för den alls.. Full rulle liksom! Så lika bra att lämna den hemma.. Det blir väl stan lite grann när jag kommer fram, träffa vänner och så. Imorgon är det såklart Sommarkrysset som gäller, premiären ju. :) Sedan drar jag och Micke troligtvis vidare på releasefest, najs! På söndagen är det väl mest häng i stan typ, hoppas på fint väder. Och senare där åker jag hemåt, så vi hörs på söndagkväll igen!

Vill ni mig något så når ni mig bäst på mobilen..
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet, såg dej på sommarkrysset!

Jag ba: Åh Carro! :o av ren reflex.. Så det var lite coolt! :D

2010-05-16 @ 17:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback