24/4 - The Last Bounce! <3

2010-05-03 @ 18:38:01
Jag och syster tog 10.40-bussen mot Stockholm. Träffade Annette på bussen, hon skulle också på Bounce. Var framme strax innan halv två. Vi trallade runt på stan massa, jag köpte en klocka och ett linne. Najs! Sedan åt vi kvällsmaten på donken innan det var dags att ta sig till Globen. Där vi mötte massa folk som kom från eftermiddagens föreställning. Vi stod utanför en stund innan de släppte in oss. Jag köpte ett program och en Bounce-keps, snyggt! Sedan tog vi plats längst fram vid mitten-scenen, strax efter åtta-tiden så började det...




Innan föreställningen . . .


WOW, vilken show alltså. Den var helt fantastisk, underbar, grym. De slutade aldrig att överraska.. Blandas gamla nummer med många nya. Det var så häftigt att se dem. De berör med sin dans. Det ser så himla enkelt ut och så jäkla snyggt ut. Det var MAGISKT i Globen. Vilken känsla, WOW! Det var ren dansglädje genom hela showen. Åh, jag har inte tillräckligt med ord för att förklara hur fantastisk showen var.. Detta var nåt som lära upplevas för att förstå känslan. BouncE - För Alltid!












♥ ♥ ♥
E t t  m i n n e  f ö r  l i v e t !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback