Så ska jag tro på denna kärlek.

2010-05-24 @ 17:14:45
Vaknade av ett plingeling från mobilen imorse, sms från Marie som undrade om jag skulle med till skolan senare. Så jag for upp och fixade mig och strax innan elva så hämtade hon mig. :) Satt där i matsalen och pratade lite med gänget, mys! Vid ett så skulle alla på lektion så då gick jag hemåt. Sedan jag kom hem så har jag kollat massa på Bones igen. Jag har nog kommit in i en liten bones-period igen, åh! Men det är ju så sjuktbra ju! :)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Funderar lite på om jag ska iväg och träna ikväll, men jag vet inte riktigt om jag orkar det. Oj, vad lat jag lät där. xD haha. Jag ska träna imorgon så det kanske får räcka.. :) Men jag ska ta och kika igenom allt här nu och sedan får vi se vad som händer..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback