My day!

2010-05-05 @ 21:01:44

Idag var jag konstigt nog i skolan. Mamma skjutsade mig dit strax innan lunch. Tänkte försöka plugga lite men det gick inte så värst bra. Ner i matsalen till folket istället. Lite prat där med Junia, Anna, Rauno, Pekka och Magdalena. :) Vid ett så var det naturkunskap, gick igenom lite om sinnena. Najs! Träffade Karin lite snabbt sedan och pratade, trevligt. Sedan ner i matsalen igen, det blev lite snack där med Marie, Junia och Pekka. :) Vid tre-tiden ungefär så åkte vi hemåt, jag fick skjuts av M hem, taaack! :)

Var iväg på gympa strax efter fem. Det var mycket roligt, men jobbigt. Men det är skönt att röra på sig, jag behöver få röra på mig och tänka på lite annat än plugget. :) Och Lina är en grym instruktör också, så det är bara kul! Svettigt och roligt pass, rakt igenom! Imorgon är vi på´t igen, afropowerdance som gäller!

Sedan jag kom hem så har jag bara kollat massa på tv. Och nu börjar ju Andra Avenyn här, som jag bara måste kolla på! :)
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback