20/11 - "De glömda barnen"-konsert i Kungsan!

2010-11-26 @ 22:27:02
Klockan stod på ringning runt halv tio-tiden och vi kom upp därefter nån gång.. Duschade och åt pannkakor till frukost, mums. Det blev bestämt att vi skulle hänga med Mickes föräldrar och Theo och handla lite.. Vi åkte till IKEA i Barkarby, där vi kikade runt massa.. Sedan in på godispalats1 i Veddesta, sååå mycket godis.. :) Sedan var klockan ganska så mycket så vi blev avsläppta vid pendeltågsstationen, där vi tog oss in till centralen för att sedan gå till Kungsan där det skulle vara konsert för "De glömda barnen" i samarbete med SOS barnbyar. Tess Merkel var det som hade fixat allt, fina hon!




Konserten började vid 15-tiden.. med en rad olika artister.. Jag och Micke var där främst för Velvet och Alcazar.. Grymt! Andra artister som var med var bl.a. Lill-Babs, Darin, Anna Sahlene, Gabriel Forss med One Voice, Jessica Folcker.. En väldigt mysig och bra konsert-timme, trots det dåliga vädret.. Hela konserten avslutades med den specialskrivna låten för dagen, Ta min hand, så braa! Efteråt så träffade vi fiina Jenny/Velvet, så mysigt.. Pratade lite med Andreas Lundstedt innan han gick också.. Vi hann även på Lina Hedlund, mysig människa verkligen.. Och självklart så pratade vi lite med Tess också, och lämnade över en blombukett från S&B som inte kunde vara där, hon blev glad! :)






Efter det så letade vi reda på nånstans att äta.. Skulle till tacobar, men ett ställe var stängt och ett var fullt så vi hamnade på donken.. Var tvungen att få i mig nån mat innan jag skulle åka. Drog till terminalen och där sa vi hejdå och jag hoppade på min buss hemåt, den gick vid halv sju-tiden.. Pappa hämtade mig på resecentrum, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback