Dags att dejta kudden..

2010-11-10 @ 22:11:07

Jag sitter här nu och gör inte så mycket alls.. Tänkte faktiskt släcka ner och sova lite. Sedan sist så har jag varit in till Gävle en sväng till, fick bettskenor hos tandis som jag ska ha dygnet runt i en hel vecka. Heja! Och sedan ska jag ha den varje natt i ett år.. Det ska nog funka. :) Sedan hem och iväg till badet för att köra Aerobic latin moves med Päivi. Svinroligt men oj så jobbigt! Har sån träningsvärk från igår, herregud.. xD Men vi körde på och hade galet roligt! Stannade kvar en stund efteråt med Päivi och hon skjutsade hem mig igen, tacktack! Det blev typ mat direkt, jobbigt att plocka ur skenorna då och sen i igen.. xD haha. Har kollat på Bones och Grey´s här nu ikväll, så braaa!

Som sagt, jag ska sova nu.. Föreläsning imorgonförmiddag, sedan vette fan vad som händer... :)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback