Den är hääär!

2010-11-05 @ 13:28:40
Jag fick hem Sanna, Shirley och Sonjas julskiva "Vår jul" idag.. Jag älskar den redan, den har gått varm sedan jag fick låtarna i onsdagskväll. Helt fantastiskt! Man kommer in i julstämningen och jag längtar bara ännu mer tills jag får se deras konsert. :) Mina favoriter efter tjuvlyssning var Så mörk är natten och Vår jul... Och det är fortfarande två av mina favoriter. Fast jag gillar faktiskt de flesta låtarna på skivan, den är så otroligt mysig! Låten Maria har en otroligt fin text, samma med Vår jul.. Underbara! Alla låtar är ju speciella på sitt sätt ju.. Jag blev lite chockad när jag hörde Sonja i Pie Jesu, wow vilken röst! Åh, det ska bli så spännande att höra allt live om några veckor.. iihi! Tjejerna har gjort det igen, en helt fantastisk magisk julskiva! ♥
 


20 dagar kvar till premiären av Julkonserten 2010! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback