En ny dag imorgon!

2010-11-22 @ 22:47:18
Jag var också till högskolan idag, träffade hela gruppen vid tolv-tiden.. Och vi blev kvar enda till halv fyra.. Vi diskuterade fram lite om oppositionen, blev inte riktigt klar, men C skulle fixa den nu ikväll och skicka till oss. :) Vi gjorde en powerpoint-presentation om vårat fördjupningsarbete och bestämde vem som ska säga vad.. Jag ska berätta om analys och slutsats, hahaha, ingenting jag varit med och skrivit så detta blir annorlunda.. Måste plugga in mig på det sen... Efter halv fyra så kikade jag runt lite på stan för jag missade bussen men hann med fyra-bussen hemåt i alla fall. :)

Sedan dans och nu är jag här... Jag tror faktiskt att jag ska släcka ner här, egentligen borde jag plugga men jag orkar inte alls.. Men jag tänkte i alla fall hoppa över föreläsningen imorgon och förbereda mig inför redovisningen på onsdag.. det måste jag verkligen! Gah! Det finns en del att fixa imorgon, jobbigt!

Morgondagens lista;
- Ringa pappa, låna avbitartång!
- Synundersökning 13.40.
- Köpa busskort.
- Blogga om helgen...
- Träna på kvällen; step/styrka o styrkepass.
- Plugga till redovisningen, fixa manuskort.
- Fixa present..
- Läsa halva block4 i Ekonomisk styrning o analys.
- Fixa lite på hemtentan i Ledarskapskursen.

SUCK... det finns en hel del ja... hur fasen ska jag hinna Allt?! Det kommer inte gå men några grejer kommer bli gjorda i alla fall.. Så jag säger godnatt här nu så hörs vi imorgon nån gång när jag får tid.. :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback