Helg igen!

2010-11-05 @ 18:25:49
Tentan blev skriven idag.. Helvete vad svårt det skulle vara då... Men jag svarade nästan på allt, men jag vet inte om jag svarade rätt på de jag svarade på. Det visar sig när vi får resultatet, men jag är väldigt inställd på omtenta.. Det jobbiga är bara att jag inte är hemma när omtentan är, hahah.. Men det löser sig! :) Efter tentan så tog jag en snabb tripp på stan i Gävle, najs. Buss hem och satte mig vid datorn direkt.. Fick hem Tre S julskiva idag, som jag redan skrivit, underbart! Var upp en snabb sväng på stan med mamma, jag var tvungen att köpa linsvätska, haha.. Sedan hämtade vi även lite kursböcker för jag fick sms om att de gick att hämta.. Najs! Men satan vad dyrt det är.. Sedan blev det mat, mumsigt!




Nu tror jag att jag ska ta tag i lite plugg, får se hur långt jag kommer.. Vid åtta är det i alla fall Bones på tv, sedan får vi se vad som händer efter det. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback