Helgen är kommen..

2010-11-26 @ 22:56:59
Jag börjar helt enkelt med att pricka av dagens Att göra-lista...

- duscha.
- gå ut med musbus.
- betala räkningar.
- stan; hemtex, trivsamt, dollar, specsavers..
- blogga om förra helgen..
- maila lärare.
- läsa del2 av block4 i ekonomisk styrning o analys.
- fixa hemtentan.
- kolla på Maria Wern på tv4play.
- och äta..

Hann verkligen med en hel del ju.. På stan så blev det en julklapp köpt också, det kändes bra.. Plus att jag inhandlade Måns Zelmerlöws julskiva, hihi.. Förra helgens inlägg kom ut för en stund sen, riktigt skönt ju! Och jag har nyligen kollat på Idol här, lycklig här att helt rätt person blev kvar! :D Nu ska jag ner och hämta lite choklad och sedan kolla på Maria Wern. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback