Lite ändrade planer...

2010-11-04 @ 21:43:52
Jag blir hemma från Stockholm i helgen.. Jag känner att jag inte riktigt har tiden att åka ner.. Måste fokusera på skolan, jag har några uppgifter som jag har rest i som jag måste fixa. Och jag känner att jag vill fixa klart det som går innan jag börjar med två nya kurser på måndag.. Så jag blir hemma. :) Jag kommer säkerligen ångra mig, men det känns ändå som rätt val. Det får bli massa plugg i helgen istället. Plus att det blir massa tv också. :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, eller jag funderar på att släcka ner här och lägga mig. Upp tidigt imorgon och in till högskolan, min första tenta väntar. Externredovisning, och jag fattar ingenting! Så det blir spännande imorgon, jag har inte pluggat nåt alls typ för jag förstår ingenting. Gaah! Kan ju hoppas att det sker nåt mirakel alltså... Hörs mera imorgon när jag är hemma igen!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Din emelie

jag är stolt över dig älskling <3

2010-11-05 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback